Съдържание
Нашият екип се състои от професионалисти с над 15 години опит в маркетинга, информационните технологии, уеб услугите и интернет продажбите. След успешни кариери в престижни фирми в България, ние решихме да обединим знанията и уменията си, за да сме в услуга на клиентите с една цел: Да изведем партньорите си пред конкурентите им онлайн! SEO Агенция WebStation Ltd. има два офиса – в София и в Дъблин, от които обслужва своите клиенти в няколко европейски държави на три езика. WebStation Ltd. оперира в Ирландия под марката Atreo Limited.
SEO фирма
Дигитализацията на света пренесе икономическия и част от социалния живот в интернет. Все повече потребителите първо сравняват продукти, условия, отзиви и цени онлайн, и чак след това пристъпват към закупуване. Това означава едно: значението на интернет присъствието е вече крайъгълен камък за успешния бизнес на фирмите.
Какво е SEO?
Какво е SEO? SEO (Search Engine Optimization) е процес при който последством работата на SEO мениджър и програмисти, един уебсайт се извежда на челни позиции в търсачките.
Дигитализацията на света пренесе икономическия и част от социалния живот в интернет. Все повече потребителите първо сравняват продукти, условия, отзиви и цени онлайн, и чак след това пристъпват към закупуване. Това означава едно: значението на интернет присъствието е вече крайъгълен камък за успешния бизнес на фирмите.
Следващата статия не е пътеводител в света на SEO оптимизацията, но засяга важен аспект от него: професионалната SEO агенция и екипът, работещ в нея. Защо е важно да обърнем внимание на това?
Нека започнем със следния пример. Когато става дума за дизайн на сайт и пускането му в употреба онлайн, няма пресечна точка, в която да се каже: работата е свършена! Разбира се, че е страхотно сайтът да е вече готов, вътре да са всички ключови компоненти на бизнеса, визията да изглежда подобаващо. Няколко месеца след като сте отворили шампанското, започвате да се питате: къде са потребителите, къде е трафикът?
Не се безпокойте (или по-точно много бизнеси си задават същия въпрос, което си е обезпокоително), изграждането на уебсайта е само една стъпка в дългия път за поддържане на успешен визия в дигиталното пространство. Обединяването на усилията на компанията със SEO агенция, може да помогне на вашия бизнес да продължи да расте и да постига резултатите, заложени в основите на самата фирма.
Какво прави и как работи една SEO агенция?
Всяка SEO агенция е уникална като екип, но професионалните компании с опитен екип от специалисти имат сходна цел: да помогнат за развитието на бизнесите, потърсили тяхната помощ. В крайна сметка работата на SEO агенцията е да си партнира с вас, за да стимулира потенциални клиенти да стават реални такива; да стимулира телефонни обаждания, посещения на магазини, правене на покупки.
Точно както наемате счетоводител, който да ви помогне да рационализирате и сметките си, или наемате фирма за почистване, която да почиства офиса периодично. Партньорството със SEO агенция означава, че се свързвате с компания, чиято цел е да подобри вашата видимост в търсачките. Ползите от това са достатъчно много, за да не се колебаете относно нуждата от такова партньорство.
Накратко, определението за SEO агенция е за компания, която си партнира с бизнеси, притежаващи уебсайт, за да подобри тяхната видимост в търсачките и надеждното онлайн присъствие пред таргет потребителите. Повишената видимост в търсачките означава повече трафик, идващ към вашия уеб сайт и в крайна сметка повече потенциални клиенти, интерес, авторитет и продажби.
Какви специалисти следва да има една SEO агенция?
Темата за специалистите в SEO агенцията е пряко свързана и с ползите от съвместната работа с такава. Когато имате екип от SEO специалисти да се грижат за оптимизацията на сайта, вие и вашите служители си гледате важната работа и не ви се налага да се учите от нулата. Друго предимство е, че чрез услугата SEO оптимизация вие получавате и съвети за поддръжка, които ще ви обучат на нови неща. През цялото време можете да се консултирате за промените в сайта, които ще се извършват от специалисти. И все пак, какво правят тези специалисти?
В SEO агенциите има разнороден състав от специалисти. В по-малките компании има хора, вършещи повече от една от услугите, но в по-големите SEO агенции има специалист във всяко направление. Тъй като услугата е комплексна и засяга действия в няколко направления, то затова се налага да има на разположение голям екип.
Отдел за връзка с клиенти – хората, които осъществяват контакта с клиента и му предоставят важната информация за начина на работа на агенцията. Както и цената на услугата и всичко друго, засягащо избора на конкретната компания.
SEO анализатор. Той прави проучвания и анализира актуалното състояние на уебсайта и целевата му група.
SEO консултант. Той преглежда, подобрява ефективността на кампаниите; експериментира и тества решенията на колегите за съдържанието в страниците.
Копирайт специалист (копирайтър). Пише съдържание според нуждите на SEO оптимизацията за конкретния сайт.
Специалист по On page SEO и Off page SEO. Това са експерти, занимаващи се с всички неща, които не са от компетенцията на клиентите и засягат мета описанията. Както и пригаждането на страниците към изискванията на търсачките. Също така бързината на сайта, изграждането на връзките, осигуряването на най-добрия потребителски опит (UX).
Съвсем нормално е в агенцията да има и програмисти и дизайнери на сайтове. Много често нови фирми на пазара изграждат заедно сайт от нулата и след това искат услугата по SEO оптимизация.
Изброените специалисти са ключовите съставни части за много SEO агенции и компании. Относно въпросите, които ви вълнуват за конкретната кампания, трябва да обсъждате редовно с вашия SEO партньор, в случая с хората от агенцията назначени за тази дейност.